Overwatch akar lenni a Naruto to Boruto: Shinobi Striker


Új alapanyag híján a multiplayer küzdelmek felé veszi az irányt a legújabb Naruto játék.

Véget ért a Naruto anime széria, így komoly dilemma elé kerültek az Uzumaki Naruto videojátékos kalandjaiért felelős fejlesztők. Háttéranyag nélkül végül úgy döntöttek, hogy nem a sztorit viszik tovább, hanem egy olyan négy a négy elleni multiplayer-fókuszú játékot készítenek el, ami elmondásuk szerint leginkább az Overwatchra hajaz. 

Nindzsák egymást között 

Én is hatalmasakat pilláztam a gamecomon, mikor a Namco-Bandai főhadiszállásán tartott Naruto to Boruto: Shinobi Striker előadás alatt többször is elhangzott a Blizzard népszerű játékának címe. Pedig a fejlesztők által kiemelt hasonlósági pontoknak tényleg van alapja. 

Elsősorban azért példálóztak az Overwatchcsal, mert a Naruto to Boruto: Shinobi Strikerben is gyakran előfordul majd, hogy a meccsek közben kell karaktert váltanunk úgy, hogy mindig az adott szituációhoz igazodjon négyfős csapatunk felállása. A Naruto anime sorozatból ismert karakterek (kiegészülve a főhős fiával, Borutóval) többféle kasztba sorolhatóak és eltérő képességekkel rendelkeznek. A támadó, védekező, távolsági fegyveres, illetve gyógyító karakterek remekül kiegészítik egymást a harcban, különböző képességeikre pedig együttesen lesz szüksége a győzelemre törő csapatnak.

A főszereplő te vagy

Az ismert karakterek mellett azonban teljesen saját hőst is kreálhatnak a játékosok, akiket szabadon beoszthatnak bármelyik karakterosztályba, ezt a döntésüket pedig bármikor szabadon megváltoztathatják. A készítők úgy szeretnék elérni, hogy ne unjunk rá egyhamar a Naruto to Boruto: Shinobi Strikerre, hogy saját karakterünkhöz számtalan extra képességet, öltözetet és egyéb cicomát szerezhetünk meg, így elméletük szerint folyamatos játékra sarkall minket a rendszer. 

Mivel végig profi nindzsákat irányítunk, teljesen természetes, hogy karakterünk falakon szalad át és úgy siklik a levegőben, mintha nem lenne holnap. Ezekre a trükkökre szükségünk is lesz a területfoglalós és zászlómegszerzős multiplayer játékmódok során, de szerencsére azért még ezen kívül is akad valami a fejlesztők tarsolyában. 

Kooperatív játékmódot is kapunk a Naruto to Boruto: Shinobi Strikerben, amelyben egy rakás gyengébb ellenfél után óriási bossok várnak arra, hogy kifektessük őket. A fentiekből látszik, hogy teljesen új irány felé halad a legújabb Naruto játék, a kényszerűségből született új vonal viszont nem feltétlenül jelenti azt, hogy halva született ötletről beszélünk. Sőt, én személy szerint kifejezettem sajnálom, hogy végül nem próbálhattuk ki a játékot, ugyanis a fejlesztők nem gondoltak arra, hogy ha egyszerre csak három embert hívnak be az előadásra, akkor utána nem leszünk elegen egy meccs elindítására.

Én mindenesetre mindenképpen teszek majd egy próbát a multiplayer környezetbe költöztetett Narutóval. Erre legkésőbb 2018-ban mindenképpen lehetőségem lesz, ugyanis a játék jövőre jelenik meg PC-re, valamint PlayStation 4 és Xbox One konzolokra. 


Szólj hozzá!