A Star Wars Battlefront alkotói őszintén beszéltek arról, mik voltak a játék legnagyobb hiányosságai és ígérik, hogy a következő részben kijavítják azokat.
A Star Wars Battlefront II közeledtével a Playstation meghívta a fejlesztőket egy kerekasztal-beszélgetésre, aminek keretében kitárgyalták, hogyan állt össze a legújabb rész. A Criterion Games, a DICE és a Motive Studios emberei szerint a játékosok visszajelzései alapján próbálták formálni a játékot és sok olyan elemet belerakni, ami hiányzott az előző részből.
A beszélgetésből kiderül, hogy több dolgon is szeretnének változtatni az előző részhez képest. Craig McLeod, a DICE producere szerint fontos, hogy az előző résszel ellentétben a Battlefront II-ben legyenek olyan tartalmak, eredmények, amik hosszú távon lekötik a játékosokat.
„Több hónap játék után azt vettük észre, hogy az első Battlefrontból hiányoznak a hosszú távú célok. Tehát ezek azok a dolgok, amiket biztosan bele akarunk helyezni az új játékban.”
– nyilatkozta McLeod.
A széria első játékban csak az eredeti filmes saga karakterei szerepeltek, bár később, egy DLC keretében a Rogue One-ban látott helyszíneket és hősöket is viszont láthattunk. A Battlefront II-ben biztosan helyet kapnak mind a három filmes korszak elemei, továbbá tartalmazni fog egy kampányt, amit sokan hiányoltak az előző játékból.
A teljes kerekasztal-beszélgetést a lenti videóban láthatjátok, amiben a fejlesztők részletesebben beszélnek arról, mivel szeretnék elérni, hogy a következő Battlefront elnyerje a játékosok tetszését.
A Star Wars Battlefront II megjelenése 2017. november 17-én várható PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.