A For Honor osztott képernyős módja sajnos a vágószoba padlóján végezte. A játékot fejlesztő producer, Stephane Cardin azzal magyarázta a sokak számára talán fájó hírt, hogy jelenleg az online kooperatív részre koncentrálnak, és minden azon kívüli tartalom ennek a tökéletesre polírozásától vonna el erőforrásokat. Tekintve, hogy az online co-op a játék lelke, mindez valahol érthető, annak ellenére is, hogy megfelelő társaságban a „kanapé multiplayer” azért vidám perceket tud okozni.
Ám akármennyire is elfogadható Stephane Cardin magyarázata, a hír némileg meglepő. Egy 2015-ben a Gamespotnak adott interjúban a játék kreatív rendezője, Jason Vandenberghe fejtette ki nézeteit az osztott képernyő jelentőségéről:
„Az osztott képernyő szuper fontos, mivel a játék a fegyveres harcra épít, ezért az osztott képernyős mód egy kulcs összetevő a számunkra […] Ki ne szeretne leülni egy kanapéra a haverjával, és a képernyőn rommá verni egymást?”
Ha mindez nem mutatná eléggé a fejlesztők kezdeti elkötelezettségét az osztott képernyős agyabugya mellett, akkor azt is megemlíthetjük, hogy az EGM Now cikke szerint idén azt Ubisoft France ügyvezető igazgatója, John Parkes ismételten megerősítette, hogy az összes játékmód osztott képernyős támogatást kap.
Egyelőre nem biztos, hogy az osztott képernyőnek teljesen búcsút kell intenünk, mert jelenleg az is elképzelhető, hogy Stephane Cardin nyilatkozata csak előbbi funkció online részére vonatkozott.
A For Honor 2017. február 14-én érkezik PC, Xbox One és PlayStation 4 platformokra. A játék természetesen kiaknázza majd a PS4 Pro konzol erőforrásait is.
Még több erről…