Hellblade: Senua’s Sacrifice – gondok vannak a fejleszéssel, késni fog a megjelenés


A 2014-ben bejelentett projekt, úgy néz ki, mégsem fut be idén. A fejlesztő több problémával is küszködik, és több időre lesz szüksége.

A Ninja Theory következő nagy dobása, a Hellblade: Senua’s Sacrifice még a 2014-es Gamescom alatt mutatkozott be, aztán vártunk és hittünk a 2016-os megjelenésben. Úgy tűnik, hogy hiába.

Három oka van annak, hogy a 2016-os megjelenést 2017-re tolják. Az első, hogy a Ninja Theory egy másik játékon dolgozott, amit aztán kukázniuk kellett. A második már picit jobb hír: a csapat kapott egy kis segítséget a motion capture fejlesztéséhez, így jobb színészi játékot láthatunk majd a végleges verzióban.

A harmadik a szokásos, “kicsit hosszabbra nyúlt a fejlesztés, mint számítottunk rá”. A Ninja Theory nem szeretne lejjebb adni a minőségből, így inkább ad magának még egy kis időt.

A fejlesztők a fenti videóban mesélnek a projekt alakulásáról, és a napló mellé még egy számot is kiadtak a játék zenei anyagából:

Bármennyire is sajnálatos, azért érthető a késés. Ennek fényében már biztos, hogy a Hellblade: Senua’s Sacrifice 2017-ben érkezik PC-re és PlayStation 4-re.


Vélemény, hozzászólás?