Pár in-game, meg jó néhány koncepciós rajz is a szerkesztőségünkben landolt a sokak által várt, Arkane-féle akciójátékból, a Dishonored folytatásából. A programot ezúttal már nem az Unreal motor aktuális inkarnációja hajtja meg, mint a fantasztikus első részt, hanem a Bethesda „belsős” fejlesztői környezete, az id Software id Tech 5, ez pedig meg is látszik rajta, hiszen, akár csak a Doom esetében, itt is néha olyan a látvány, mintha a koncepcióképek keltek volna életre. Az biztos, hogy elképesztő munka húzódik meg a Dinga Bakaba, és Harvey Smith árgus tekintete alatt készülő folytatásban, nem is húznánk tovább a szót:
A Dishonored második részét ugyan az az Arkane Studios hozza majd tető alá, mint az első epizódot és a jelenleg gőzerővel készülő Prey-t (ráadásul olyan címekről is ismerhetjük őket, mint a kultikus Arx Fatalis, vagy a zseniális Dark Messiah of Might & Magic), a kiadói feladatokat pedig ezúttal is a Bethesda látja majd el. A sztori szerint ezután nemcsak az előző rész főhősét, Corvo Attanot irányíthatjuk, de a császárnőt, Emily Kaldwint is, és, akár csak akkor, most is eldönthetjük, hogy keresztülmészároljuk magunkat a különböző küldetéseken, vagy éppenséggel csendben, a speciális, varázslatszerű képességeinket használva, árnyékból-árnyékba osonva és teleportálva próbálunk meg rendet tenni a városban. A gyilkosságoknak most is ára lesz: a beépített káosz-rendszernek köszönhetően minél több hullát hagyunk magunk mögött, annál veszélyesebbek lesznek bizonyos területek – ám patkányok helyett vérlegyek nehezíthetik majd a továbbjutást.
A Dishonored folytatása Xbox One-ra, PlayStation 4-re, és PC-re érkezik idén november 11-én.
Még több erről…