Xbox One konzolokon csak a mai naptól, PS4 masinákon és számítógépeken azonban már kedd óta nyúzhatjuk két régi kedvencünket, a Marvel: Ultimate Alliance első és második részét kipofozott változatban. Utóbbi platformon azonban ebben nincs sok köszönet, ugyanis rettenetesen sikerültek az átiratok. És itt nem arról van szó, hogy lényegében ugyanazzal a látványvilággal találjuk szembe magunkat, mint amikor 2006-ban és 2009-ben elindítottuk a programokat, vagy hogy az első epizódhoz nem kapjuk meg a DLC-ket, hanem arról, hogy mind a két kiadvány hemzseg a technikai jellegű problémáktól.
A Marvel: Ultimate Alliance-re érkezett értékelések majdnem 80%-a negatív a Steamen, ahol a változatos bugok és glitch-ek mellett leginkább a kontrollerekkel kapcsolatban felmerült gondokat kifogásolják a felhasználók. A játék ugyanis kizárólag a vezetékes Xbox 360 kontrollerrel működik rendesen, ha zsinór nélküli vagy egyéb irányítóval próbálkozunk, akkor a gombkiosztás teljesen felborul, és nincs lehetőség annak átprogramozására, így pedig játszhatatlan a játék. Ez a probléma sajnos az Ultimate Alliance 2-t is éppúgy sújtja, ráadásul a Polgárháború történéseit feldolgozó epizódban a hang is élvezhetetlen minőségű, amiből a Kotaku rögzített egy kis ízelítőt.
Utóbbi esetében mindez különösen sajnálatos, hiszen a Marvel: Ultimate Alliance 2 most debütált első alkalommal számítógépeken, mivel eddig csak különféle konzolokon (PlayStation 3, Xbox 360, Nintendo DS, PlayStation 2, Nintendo Wii, PlayStation Portable) volt elérhető. Persze nem mintha nem volna elegendő, hogy 40 eurót kér az Activision a játékokért, amiket egy csomagban kedvezményesen 60 euróért is beszerezhetünk. És bár nem feltétlenül van köze a két dolognak egymáshoz, de halkan jegyeznénk meg, hogy a kiadó nem biztosított tesztpéldányokat a „felújított” Marvel: Ultimate Alliance-játékokból…
Még több erről…