No Man's Sky – a rendező tagadta, hogy a szuperformulát használták


A játék rendezője, Sean Murray szerint nincs ok az aggodalomra, mert a No Man’s Sky nem használja a Johan Gielis által levédetett képletet.

A rengeteg megpróbáltatás után már azt hinnénk, hogy semmi nem állhat a No Man’s Sky megjelenésének útjába, viszont a napokban ismét kétségek merültek fel az ambíciózus játékkal kapcsolatban.

A No Man’s Sky lényege, hogy az egész világot procedurálisan állítja elő, azaz előre modellezett világok helyett bonyolult számítások segítségével jön létre a játéktér. Rengeteg módszer van természetesnek tűnő formák létrehozására, ezek közül az egyik a Johan Gielis által levédetett szuperformula, amit az alkotója szerint a No Man’s Sky-nál is használnak.

Viszont Sean Murray, a játékrendezője szerint erről szó sincs. Murray a Twitteren osztott meg egy bejegyzést, amiben cáfolta az infókat, így aggodalomra sincsen semmi ok. Egyébként a képletet megalkotó Gielis sem szándékozik jogi lépéseket tenni, szóval talán tényleg fölösleges volt az aggodalom.

A No Man’s Sky megjelenés augusztus 10-én várható PlayStation 4-re, augusztus 12-én pedig PC-re. Ti mennyire várjátok?


Vélemény, hozzászólás?