PlayStation VR – magától fordul a nézőpont


Egy furcsa hibára lettek figyelmesek a PlayStation VR-t használók, melynek következtében egyre jobban ki kell tekeredniük játék közben.

A PlayStation VR abszolút az egyhelyben ülős játékokhoz lett kitalálva, így a legtöbben a kanapén hátradőlve pörgetik a játékokat. Ilyenkor pedig elég kellemetlen, ha elcsúszik az origó.

Több felhasználó is arról számolt be, hogy a nézőpontjuk fokozatosan fordul el bizonyos játékoknál, így a középpont egyre inkább balra kerül. Az egyik játékos arról számolt be, hogy a Driveclub VR-ban három kör után már egészen hátrafelé kell néznie ahhoz, hogy a karaktere előre nézzen és lásson is valamit az útból.

Többen is belefutottak hasonlóba, és egyelőre nem sikerült megoldást találni. A Sony egyelőre nem kommentálta az esetet, de reméljük, hogy sikerül mihamarabb orvosolniuk a problémát, ha más nem akkor úgy, hogy a játékosok manuálisan visszaállíthassák az aktuális nézőpontba a képet.


Vélemény, hozzászólás?