Sajnos késik a Syberia 3


Minden jel arra mutatott, hogy 12 esztendő várakozást követően idén december folytathatjuk Kate Walker kalandját a fagyos tundrán, méghozzá nagyjából ott, ahol 2004-ben befejeztük. Benoit Sokal és csapata a poklok poklát járta meg a fejlesztés során, és még az augusztusi Gamescom idején, amikor exkluzív interjút is készítettünk a mesterrel, úgy tűnt, hogy tartani tudják a kitűzött premierdátumot.

Az élet azonban közbeszólt, a Syberia 3 munkálatai során sajnos sokadszorra, így a játékot kiadóként felkaroló Microids nem tehetett mást, 2017 első negyedévére halasztott a megjelenést, hogy ez decemberhez képest csupán pár hét várakozást, vagy éppen a tavasz beköszöntekor való debütálást jelenti, azt még nem tudjuk, de inkább az utóbbira tippelnénk.

A szokásos “a jobb játékélmény megalkotása reményében halasztottunk” frázis mellett Sokal elárulta, hogy számos új átvezető animációt, több opcionálisan bejárható narratív mellékszálat, és további szinkronnyelveket adtak hozzá a programhoz az utóbbi időben, amikkel sajnos rengeteg a munka is, így nem tudják befejezni azt az év vége előtt.

A történet szerint a nomád Youkol törzs megtalálja és megmenti Kate-et a haláltól, ám a hóstruccaikkal a szent sztyeppékre igyekvő csapat főhősünkkel együtt csapdába esik Valsembor városában. Miután megszöknek együtt kell kitalálniuk, hogy miként érhetnének célba, ám Kate nem csak az üldözőik elől, hanem saját múltja elől is menekülni próbál. Hogy miként? Nos az csak 2017 első negyedévében derül ki, mikor a Syberia 3 megjelenik PlayStation 4, Xbox One, PC és Mac platformokon.

Még több erről…


Vélemény, hozzászólás?