Titanfall 2: így működik majd a matchmaking

Az EA komoly eladásokat remél a Titanfall ősszel érkező folytatásától, szeretnék legalább 9-10 millió példányban értékesíteni a shootert, éppen ezért a kiadó mindent megtesz, hogy a játékosok tisztában legyenek a játék minden apró részletével kapcsolatban. Emiatt az FPS-t fejlesztő Respawn csapata még egy fejlesztői videoblogot is indított, melynek második epizódjában a matchmaking rendszerről esik szó (az első rész itt tekinthető meg), bár láthatólag a megszólaló két szakembernek nem sok kedve volt a temérdek munka mellett még videót is gyártani.

Akárhogy is, de Jon Shiring és Mike Kalas, a játék online részlegének tervezői szerint az első epizód multiplayer szekciója kissé kaotikus volt, a játékosok számára pedig nem volt egyértelmű, hogy mi alapján kerültek be egy adott meccsre, vagy hogy miként talált számukra csapatot és ellenfeleket a gép. A szakemberek elárulták, hogy sokat tanultak ezekből a hibákból, éppen ezért a Titanfall 2 multiplayer része átláthatóbb és egyértelműbb lesz.

A matchmaking rendszer elsősorban a játékosok ügyességét fogja alapul venni a szerver- és csapatkeresés során, és minden ütközet végén felülvizsgálja majd a helyzetet. A győzelem vagy a vereség puszta ténye ugyanakkor nem nyom majd annyit a latba, mint eddig, ám a csaták során mutatott egyéni teljesítményünk felértékelődik, hogy elfoglalhassuk a nekünk megfelelő pozíciót az ügyességi ranglétrán, ami természetesen a fejlődésünkre is jó hatással lesz.

A Titanfall 2 október 28-án jelenik meg, méghozzá PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra egyaránt.

Még több erről…

Közzétéve:

Hozzászólás