A tegnapi bejelentést követően további részletek is napvilágot láttak a Call of Duty: WWII-vel kapcsolatban, ám ezúttal nem szivárgásról, hanem hivatalos interjúkról van szó.
A Polygon például arról számolt be, hogy a WWII kukázza a 2005-ben a sorozat második részével bevezetett regenerációs rendszert, melynek lényege az volt, hogy egy bekapott találatból automatikusan meggyógyulhattunk fedezékbe húzódást követően. Míg az első rész esetében csomagokat kellett összeszednünk, ha gyógyulni akartunk, a széria többi részében ez már automatikusan működött.
„Minden golyó miatt aggódnunk kell majd. A játékos nem szuperhős többé, nem állhatunk csak egy helyben, miközben bekapunk hét lövedéket, aztán kis pihenés után visszatérünk a csatába.”
A Sledgehammer társalapítója, Glen Schofield elárulta, hogy élvezetes kihívás volt ezzel a szemlélettel dolgozni a játékon. Az pontosan nem derül ki, hogy milyen megoldást találtak ki a regeneráció helyett, de jó eséllyel az oldalunkon harcoló szanitécekre kell majd támaszkodnunk.
A GamesRadar interjújában a stúdió másik társalapítója, Michael Condrey arról beszélt, hogy az osztag minden tagjának meg lesz a szerepe a harcokban, ezért mindenkinek szüksége lesz a másikra, ha sikerrel akarják venni az előttük álló akadályokat. A készítők ezzel is az utóbbi részek ‘szuperkatona’ ötletét akarták zárójelbe tenni, és a csapatjátékra, a realizmusra és az egymástól való függésre építkezni.
Condrey utalt rá, hogy olykor elszakadunk majd a csapat bizonyos tagjaitól, ezért teljesen át kell dolgoznunk a stratégiánkat. Ha például a lőszereket hordozó társunkat kell nélkülöznünk, spórolnunk kell a munícióval, nem szórhatjuk ész nélkül az ólmot, mert garantáltan előbb fogyunk ki belőle, minthogy a pálya végére érjünk.
Az Activision elárulta, hogy a játék történetének legfőbb része 1944 és 1945 eseményeire fókuszál majd, de kisebb szerepet kapnak korábbi, akár 1940-es események is.
„A játék Európában játszódik azokban az időkben, amikor a szövetséges hatalmak végre erőre kaptak Németország ellen. Te és az egységed Franciaországon, Belgiumon és a Rajnán keresztül juttok majd el Németországba.”
Az Xbox Store oldalán pedig azt a felfedezést tette egy Reddit felhasználó, hogy a játék multiplayer része maximum 48 játékost enged a csatatérre egyszerre.
A Call of Duty: WWII november harmadikán érkezik PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on.
Még több erről…